Imediat dupa lansarea unei comenzi pe site-ul Roccas ICCP, clientul va fi contactat telefonic si/sau prin e-mail de catre agentii nostri de vanzari, stabilind, de comun acord, toate detaliile legate de livrarea produselor comandate.


Modalitatea de livrare


Comanda dumneavoastra va fi procesata in cel mai scurt timp si va putea fi livrata intr-un interval de cel mult 72 ore de la momentul confirmarii telefonice a acesteia, in cazul produselor care se afla in stoc.

Produsele care nu se afla pe stoc vor putea fi livrate intr-un termen care va fi comunicat clientului odata cu confirmarea telefonica a comenzii, in functie de termenul de livrare al furnizorului.

Timpul de livrare

Daca produsele comandate se afla pe stocul Roccas ICCP, livrarea acestora catre Clienti se efectueaza în maximum 3 zile lucratoare, de la data lansarii comenzii pe site si confirmarea telefonica.

Daca produsele sau unul dintre produsele comandate nu se afla pe stocul nostru, acestea vor fi comandate la furnizorii nostri si, in acest caz, termenul de livrare a produselor va fi termenul comunicat noua de catre furnizor si pe care il vom comunica, la randul nostru, Clientului, telefonic sau prin e-mail.

Detalii de livrare

Produsele comandate pot fi:

- ridicate personal de catre client de la sediul firmei Roccas ICCP SRL;

- livrate prin posta sau curier rapid (orice curier preferat de catre client). In acest caz, taxele de livrare vor fi suportate de catre client.


La solicitarea Roccas ICCP sau a curierului, Clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de comanda atribuit de catre Vanzator.

In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea de a receptiona personal comamda, comanda va fi lasata la adresa precizata de Client doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii, catre curier, a numarului comenzii.

Nicio cerere de livrare a unei comenzi nu va putea fi onorata daca Clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.

In cazul livrarii la locul de munca al Clientului, acesta trebuie sa asigure accesul curierului in spatiu si sa se asigure ca poate receptiona comanda.

Clientul va fi contactat telefonic de catre curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validarii comenzii pe site.

Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar selectat, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectarii, doar cu acordul curierului.

Livrarea se considera a fi indeplinita de catre Roccas ICCP la momentul predarii produselor comandate catre Client, la adresa selectata de acesta la momentul plasarii Comenzii.

Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat si bonul fiscal ce contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret). Deasemenea, Clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare.


Prin semnarea fara obiectiuni a bonului de livrare (in cazul livrarii prin curier) sau a oricarui alt document (in cazul ridicarii de la sediul Roccas ICCP) de catre Client la momentul receptiei Produsului, Clientul recunoaste in mod expres primirea in bune conditii si in totalitate a produselor comandate, iar orice reclamatie ulterioara cu privire la viciile aparente ale produselor nu va fi luata in considerare.


Imposibilitatea de livrare

In cazul imposibilitatii de livrare a unor produse datorita lipsei lor de pe stocul Roccas sau al furnizorilor acestuia, in termenul aratat, comanda poate fi amanata pana la disponibilitatea produselor sau poate fi anulata

La livrare, produsele vor fi însoțite de urmatoarele documente: factura fiscala în original, chitanța/bon fiscal, precum și de alte documente, dupa caz (certificat de garanție, manual de utilizare, certificat de conformitate, etc).

In cazul livrarilor prin intermediul serviciului de curierat rapid - modalitatea de livrare selectata de client in pagina de finalizare a comenzii, clientii vor achita costul de livrare diferentiat, astfel:

  • Pentru comenzile ce contin exclusiv produse din categoriile Baterii, Imprimante Termice si Mecanisme, Afisaje LCD si Componente Electronice, costul de livrare este de …..... lei.

  • Pentru comenzile ce contin exclusiv produse din categoriile Masini de Cusut si Panouri Solare, costul de livrare este de …..... lei.

  • Pentru comenzile al caror pret depaseste …......... lei iar coletul cantareste mai putin de 5 kg, livrarea este gratuita.


IMPORTANT!


In momentul in care receptionati coletul de la firma de curierat, verificati integritatea produselor si a ambalajului. 
Societatea noastra nu isi asuma responsabilitatea pentru pachetele deteriorate la transport, raspunderea revenind in intregime societatii de curierat rapid.